Dostava in vračila

Rok in dostava naročenih izdelkov

Izdelke, naročene v spletni trgovini, dostavlja Pošta Slovenije. Če naročite do 13:00, bodo izdelki predvidoma odposlani že v istem dnevu.

Zaradi nastale situacije z virusom Covid-19 se lahko dobavni roki podaljšajo. Trudimo se skupaj z dostavnimi službami, da boste naročene izdelke prejeli v najkrajšem možnem času.

V kolikor poštar oceni, da vam paketa ne bo mogel izročiti, vam bo pustil listek za prevzem na izbrani pošti. V kolikor ne želite prevzeti paketa na izbrani pošti, lahko na telefonski številki, ki je zapisana na listku, zaprosite za ponovno dostavo. Ponovna dostava je brezplačna.

Glede na višino zneska nakupa nudimo popuste pri dostavi Stroški pakiranja in dostave  pri nakupu nad 50,00 EUR so brezplačni, do 50,00 EUR stroški dostave znašajo:

Vrednost nakupa

do 50 €

nad 45 €

 

Dostava – Pošta

3,89 €

brezplačno

 

Pošta – prevzem na Pošti

3,89 €

brezplačno

 

Pošta – prevzem na Petrolu*

3,89 €

brezplačno

 

Osebni prevzem

 brez dodatnih stroškov

*V primeru prevzema pošiljke na BS Petrol se vam zaračuna dodatni strošek vročanja v vrednosti 0,45 €, v primeru

odkupnine se vam dodatno zaračuna še strošek v vrednosti 1,05 €. Oba stroška poravnate na prevzemnem mestu.

 

Pošta Slovenije vam nudi hitro in zanesljivo dostavo.

Poštar vam bo paket dostavil na izbrani naslov za dostavo. Rok dostave paketa preko Pošte Slovenije znaša 1-3 dni.

Paket lahko naročite domov, v službo, k prijatelju, sosedu, na izbrano pošto ali na izbrane bencinske servise Petrol. Pakete lahko prevzamete na več kot 550 lokacijah Pošte Slovenije in na 113 lokacijah bencinskih servisov Petrola. V primeru, da vas na njem ob poskusu vročitve paketa ne bo, boste v nabiralniku prejeli obvestilo, s katerim lahko paket skupaj z osebnim dokumentom prevzamete na najbližji pošti.

V kolikor paketa ne želite prejeti na dom, vam Pošta Slovenije omogoča prevzem le tega na katerikoli Pošti in na izbranih bencinskih servisih Petrol. V primeru dostave na željeno pošto, obvestila o prispeli pošiljki ne boste prejeli.

Pošta Slovenije vas bo o poteku dostave obveščala preko SMS sporočila in e-obvestila na sledeče načine:

  • zjutraj, ko bo paket pripravljen za dostavo, za prevzem na pošti oziroma za prevoz na izbran bencinski servis;
  • ob dostavi, če naslovnika ne bo na naslovu. Obvestili ga bomo, da ga paket čaka na pošti, tako da ga lahko prevzame že na poti domov. Seveda mu bomo v hišnem predalčniku enako kot doslej pustili tudi obvestilo o prispeli pošiljki;
  • z e-obvestilom, ko bo paket vročen.

Vračila - Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh podjetju na elektronski naslov (info@boo-care.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete s klikom TUKAJ. 
  • Potrošnik mora najkasneje v 15 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: Bastard 9 d.o.o., Stara cesta 96D, 1370 Logatec. Če je potrošnik v primeru iz prejšnjega člena tega zakona odstopil od pogodbe, mu mora podjetje vrniti vsa opravljena plačila.Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačil bomo opravili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.